söndag 18 juli 2010

Sön18juli-MysPys

~[MysPys med Tanya & Moffar!!]~

I fredags tog mammi ledigt för att köra mig & tvilling till örebro! vilket jag är henne mycket tacksam för!

Var jätte kul att få träffa Tanya igen, även om det inte var så länge sedan eftersom hon nyligen var här i stockholm, but still. Vi hade jätte mysigt & det kändes bra att få komma ditt & krama om henne när jag vet att hon inte mår på top just nu.

Morfar följde också med till örebro så han & mamma kunde roa sig med att köpa ost & titta på grisar under tiden ^-^

Innan vi sa hejdå & åkte hem åt vi allihopa tillsammans på pizzerian! De var från början bara meningen att vi skulle vara där några timmar, men är glad för att det blev längre en planerat & jag vet att i alla fall jag kommer tänka på den här dagen när saker & ting känns jobbigt!

Inga kommentarer: