onsdag 15 september 2010

Ons15Sep-YouRockAward

Igår fick jag denna roliga awards av söta Alexandra!

Precis som vanligt går Awardsen ut på att du skall skriva ett antal saker om dig själv & på denna är det 6saker du ska skriva ^-^

1.jag har haft olika fobier, bland annat att stå i kassa/mat kö eller att gå på toaletten någon annanstans en hemma
2.Jag har varit skoltrött sedan 6:an
3. Jag mår ofta illa och känner av när kroppen arbetar med tex matsmältningen
4. Jag har haft svart färgat hår i lite över 5år
5. LimeGrönt & NeonRosa är mina favoritfärger
6. Jag har en ovana att liksom tugga på tungan när jag är kreativ, Som gitarristen Janne schaffer *man kan ju undra vad min mamma har gjort ;)*

Jag ger denna vidare till:
Carro
Marta
Martin
Felicia

7 kommentarer:

Felicia sa...

tugga på tungan,. det kommer jag ihåg ;D haha

tack fr denna, men har redan gjort en typ likadan :O så känns lite konstigt :/ :P

SV: såå hinla goooda :D

PUSS

Karolina sa...

Sv: Visst är dom! ♥


Super snygg blogg :D

- Alexandra! sa...

sv: Thailand är verkligen underbart! Du måste dit!

Tack så mycket!

Nej men, har du? Med samma tryck och allt? :D

Anonym sa...

ååå tack! vad kul :D

Anonym sa...

tack vad glad jag blev! :D

- Alexandra! sa...

sv: Tack så jättemycket, Nea! :D

LIENE sa...

sv: hehe lätthänt:) men kladdkaka tar ju inte så lång tid att göra.

Intressanta saker du skrev ner.