fredag 3 juni 2011

Fre3Juni-Your Tattoo

~[Först ut att delta i nya etiketten är min kära vän Marta!]~


Bloody Mary (http://martanilsson.blogg.se)



Marta heter jag, jag är 17 år och bor i gävle där jag utbildar mej till konditor! ni kan kika in på bloggen om ni vill veta mer! :)

Min tatuering är ett tecken som står för "recovery from an eatingdisorder". jag har under 2 år kämpat mot anorexia med bulimiska tendenser och jag fick denna tatuering som en 17 års present utav mina föräldrar för att fira 1 år som frisk. den här tatueringen bär jag med väldigt mycket stolthet. jag gjorde den hos susanne på arbrå tattoo and piercing


Sedan har jag även fått in ett bidrag från en annan 17årig tjej (Där faktiskt Marta är den skylldiga hemma gaddaren!)


Helloj. Jag heter pernilla, 17år. fårn Gävle-valbo. pillson.blogg.se
Jag går Livsmedelsprogramet, inriktining bageri!
Jag är en ganska anorlunda tjej! är helst i garaget med pappa och skruvar med bilar..
själv kör jag folkrace. och för det mesta volkswagen! för det är klart bästa bilen :)
annars är jag väll rolig?, ganska bred humor ;)


Det här är då om min tattuering. Som min kompis Marta har gjort!
Det föreställer en volkswagen nyckel.
Jag gjorde den för nyckeln är från min första folkracebil som jag fick av pappa när jag fyllde 14 år.
den var en vw, bubbla 1200 :)
och roserna runt om, sår för min och pappas "relation". Är uppväxt med pappa och det är alltid han som funnits där, så pappa är mitt allt!


Vill du också visa upp din tatuering? Klicka ~[Här]~ för att läsa mer

Inga kommentarer: