onsdag 21 april 2010

Ons21Apr-Morgon!

I dag har jag sovmorgon till 12.20 så sitter & äter Nea frukost! Bestående av hello kitty glass =^.^=

Som jag har sagt förut klarar jag inte av att äta frukost då det bara blir en oändlig växande klump i munnen, men glass det bara smälter ju! Så de är ju bättre en ingenting alls, & så är det gott ;P

I kväll ska jag & titta på textilas modevisning för övrigt, får se om jag kan få mig någon bild



Uppdatering kl:21.00
Tog inga bilder under modevisningen. Hade fullt upp med att försöka se någonting eftersom jag e så kort ^-^ haha men var mycket fina och väll arbetade kläder, mycket bra jobbat av eleverna! Tycker tyvärr att det var lite dåligt planerat/anordnat..

2 kommentarer:

Unknown sa...

fan va gott x)

- Alexandra! sa...

Det håller jag faktiskt med om - glass är bättre än inget till frukost, för frukost är ju så viktigt!