onsdag 28 april 2010

Ons28Apr-Uppdatering

Tror nationell provet gick helt okej faktiskt. Får hoppas på det bästa ^-^ Men med så många som faktiskt önskade mig lycka till &lovade att hålla tummarna lär det ju inte kunna gått annat en bra tycker jag!

LÄNGTAR SÅ tills denna veckan är över & det nästan bara är APU fram till sommarlovet.

Min kropp börjar säga i från mot all stress, så illa att jag i stortsett svimmade i köket i dag. fix yrsel,kallsvettades så jag var helt dynsur & hade myrornas krig för ögonen tills det plötsligt blev helt svart. Tack & lov att jag precis hunigt hem >.< Hade ju vart hemskt om de hade hänt på vägen!

3 kommentarer:

Kitten sa...

Svar: Sailor Moon är underbart! :D

- Alexandra! sa...

Vad är det för praktik du har? :)

Oj, det där lät inte alls roligt! Väldans tur att du var hemma!

sv: Tack så jättemycket! :D

- Alexandra! sa...

sv: Det hade vi! :D

Haha ja, jag är supernöjd med min nominering. ;)

Oj, så kul att få praktisera där!

Hm okej, ja då får du se till att få i dig mycket järn! Det finns ju järntabletter man kan köpa på Apoteket, receptfritt. :)