lördag 14 maj 2011

Lör14Maj-Lush

˙·٠•●♥Japanese Aid Soap♥●•٠·˙

Finns det någonting härligare än att ta ett varmt bad & få skumma in sig i drömliknande dofter!? För mig är det en lyxig stund så där på lördagsmorgonen ^-^ Dock tycker jag inte att det är speciellt trevligt eller lyxigt att smörja in hela kroppen med kemikalier!

jag älskar onyttigheter som innehåller mängder med strunt, så ska inte komma här och spela världsbäst, naturvänlig & nyttig. För det sakerna är jag säkerligen världssämsta på!
Men just nu är jag inne på tvålar som är vegetabiliskt framställda
(alltså helt gjorda av naturämnen)
dessa tvålar har även ofta andra bra egenskaper, som tillexemepl denna som både är helt naturlig & där hela kostnaden på 69kr-momsen går direkt till hjälp organisationen Peace Boat som just nu arbetar för att hjälpa alla drabbade i Japan efter naturkatastrofen!


Haha nu blev detta riktigt likt ett manus för en jobbig försäljare som bablar på i evigheternas evighet. Men kände liksom att detta var så pass seriöst och viktigt att det helt enkelt får bli så här formellt och stelt, helt i försäljar stilen! ^-^
Och för de som nu faller för min grymma försäljar taktik så säljs denna japanska- Flagan-Tvål på LUSH

Inga kommentarer: