torsdag 19 maj 2011

Tor19Maj-Collective

˙·٠•●♥Nörd Kollektivet!♥●•٠·


I dag åker jag till mitt lilla nörd kollektiv och hälsar på! Har saknar de underbara själarna den senaste tiden då mitt liv försjunkit i skolarbete och praktik. Jag klagar inte, jag lär mig nya saker varje dag, och växer som människa när jag känner att jag gör nytta, men vännerna i kollektivet har jag saknat! ^-^

en av mina drömmar sedan liten har varit att få leva lite i hippie feeling med kollektiv och grejer, tyvärr har jag inga möjligheter till det just nu, min mamma skulle gråta krokodil tårar om jag lämnade henne ensam i mörkret om natten & min student ekonomi skulle inte tillåta en flytt ur mammas bo. Kanske kommer det en tid för mig också då dessa drömmar kan uppfyllas, och en så länge kan jag ju i alla fall få delta i gemenskapen bland mina vänner, fasten jag sover under annat tak ^-^

Inga kommentarer: