torsdag 23 februari 2012

Tor23Feb-Princess baby

En ny svensk kunglighet har fötts!

och derför måste jag berätta att mitt graviditets test visade +
samma dag som kronprinsessan Victoria och Daniel offentlig gjorde sin graviditet
och trotts detta föddes MIN DOTTER innan deras!
Eftersom det står om deras bebis överallt idag så var jag ju bara tvungen att skriva lite om min eftersom hon, enligt mig, är så mycket intressantare! ;)
A new Swedish royalty has been born

and therefore I must tell you that my pregnancy test showed + same day as the Crown Princess Victoria and Daniel made their pregnancy official
and still was MY DAUGHTER born before theirs!
Because it stands about their baby everywhere today I just had to write a little about mine because she, in my opinion, is so much more interesting! ;)

Inga kommentarer: