tisdag 6 mars 2012

Fre6Mars-Family


Känns som jag skulle kunna skriva en hel bok om Februari 2012!
För OJ vad det har hänt grejer!
Och trots det har jag nästan inte skrivigt någonting..
Men jag är ju mamma nu, till en liten prematur dessutom, så jag prioriterar lite annorlunda.
^-^
Det är nämligen dessa två som ligger högst på prioriteringslistan just nu, min lilla familj♥
Bild från 24Feb ~ Picture from Feb24
Feels like I could write a whole book about February 2012!
For omg what it have happened stuff!
And despite that haven't I hardly written anything..
But I'm a mother now, to a little premature, so I prioritize a little different
^_^
It is those two that top the priority list right now, my little family♥

1 kommentar:

Bunny sa...

Åh så fint <3

Svar: Vad coolt, jag har ju nyss köpt mig ett par creepers och allt. Bästa skorna just nu, och dom där var riktigt coola!