söndag 11 mars 2012

Sön11Mars-Rockgrodans Tävling

¨˜"°º•Need some make up?•º°"˜¨
Under graviditeten tänkte jag att jag minsan inte skulle bli som många andra, som går över till "sunk" stilen med missfärgade mjukisbyxor och bara allmänt ovårdat yttre när de blir föräldrar..

Haha men självklart är det precis vad jag har gjort!
Jag har:
1: Inte sminkat mig sedan 2Februari
2: Inte rakat benen på jag vet inte hur länge
3: Inte en enda tröja utan fläckar, blir liksom så med läckande mjölk tuttar

Don't you think this face needs some color?!
I ett försök att rätta till detta deltar jag i Rockgrodans dregelframkallande sminktävling!
GÖR DET DU OCKSÅ!
~[Klicka Här]~
During the pregnancy, I thought that I wouldn't be like many others, going over to the "sunk" style with discolored sweatpants and just generally unkempt outside when they become parents ..

*laughing * but of course that's exactly what I have!
I have:
1: Not rouged me since February 2
2: Not shaving my legs, on I don't know how long
3: Not a single sweater without stains, becomes like so with leaking milk tits

In an attempt to correct this I participate in Rockgrodans makeup contest!

2 kommentarer:

Sandra sa...

HÄRLIGT! :D

anna sa...

haha så sant så!