onsdag 30 december 2009

Ons30Dec

Varit i stan med tvilling i dag =D
Köpte en ny UV Sarong på Saturn [den tillhöger] SaturnReturn ska flytta lokaler under 2010. På grund av att källaren där butiken ligger skall förstärkas i grunden. Detta resulterar bland annat i att dom nu säljer ut en del saker :) Jag skulle köpa upp hela butiken om jag hade råd ^-^Haha! Men i dag blev det bara denna sarong och en tröja till bror. Tror dock jag skall bege mig ditt nästa vecka och införskaffa lite annat, Saturn är ju trotts allt min favorit butik, så lika bra och passa på när priserna passar min plånbok like bättre en vanligt!

Sedan har jag köpt örringar på rean hos JC, i favo färgerna så klart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snygga vägg saronger du har!

- Alexandra! sa...

Snygga grejer du fick hem! :D

Vart ska dem flytta nånstans? :O