måndag 1 februari 2010

Mån1Jan-SöndagensÄventyr

I går ,söndag var jag och tvilling hemma hos Alex och Carro ^-^ Var verkligen jätte mysigt!

Alex och Tvilling tittade zombie film medans jag och Carro bakade en massa smaskens! Vi hann baka både bullar, kärleksmums och kokostoppar. MumsMums! Hoppas jag får träffa sötisarna snart igen. Men då är det banne mig min tur att bjuda hem dem! Så kan vi ha pizza party eller något! ^-^

Tror jag ska tjocka i mig en bit kärleksmums & Jordgubbste innan jag går och susar kudde.

Puss och hej!

3 kommentarer:

Avarquare sa...

sv: åh tack så mycket sötnos :) <33

- Alexandra! sa...

Guu, så mycket gott ni bakade! Jag önskar fortfarande jag hade fler som ville äta av det jag bakar, det är typ bara jag. :(

Oh, pizzaparty vore ju inte fel!

Anonym sa...

vad kul att ni hade trevligt! Undrar om Lördagen den 20/2 blir bra pizza party dag?