torsdag 25 februari 2010

Tor25Feb-night entertainment!

HejHej! jag har nästan inte sovit sedan natten mellan lördag&söndag! Mina grannar som har sovrummet vägg i vägg har nämligen haft sex varje natt sedan dess!! Säger inte att de inte får göra det, alla gör det, men snälla man kan väl göra det lite tyst om klockan är mellan 01-04 och man bor den mest lyhörda hyreslägenheten! >.<

Aja nu ska jag sluta klaga & berätta lite om gårdagens födelsedag innan jag gå & lägger mig! Var hos logopeden & gjorde massa stavnings tester osv från klockan 9-15, Lyxade till det & åt sushi till lunch tillsammans med mamma! På eftermiddagen/kvällen kom mina två bästisar hit & tjockade i sig tårta tillsammans med mig ^-^ efter det var vi så trötta att alla satt i en varsin hörna av sängen & halv sov, tihi

Fick bland annat lera av nattli i 4olika färger som lyser i mörkret! ^-^ Har redan pysslat ihop ett halsband med en mario stjärna!

Men nej,nu är det tid för susa kudde!<3

2 kommentarer:

Kitten sa...

Hej! Samma örhängen finns i lager så du vet (och brukar bli billigare i shopen än Tradera då priset går upp snabbt ibland).
http://kittenwonderlandshop.blogspot.com

Tänkte jag kunde säga till så du blir gladare :D

- Alexandra! sa...

Åh nej, och just ljudet av sex - herrejösses. =/ Ja man har faktiskt inte rätt att väsnas mellan några speciella tidpunkter på dygnet, då bör dem åtminstone dämpa sig.

Mumsigt med sushi! :D