söndag 7 februari 2010

Sön7Feb-BatikNaglar


Original Video - More videos at TinyPic

8 kommentarer:

prinsessancarro sa...

oj, men hur ser man det då?? klickade på ''rubtiken'' 2ggr men kom till komenterar sidan ist "/ "/

prinsessancarro sa...

hmm... men det var ju inte så svårt dom det såg ut endå! :D

Nea sa...

Ne =D Men de är väl härligt? När någonting som ser komplicerat ut är lätt ^_^

Anonym sa...

kawaii <3

Rebecka sa...

Sv: aaah, precis. Man orkar ju inte göra alltför mkt varje helg :P

- Alexandra! sa...

Ja, jag tyckte det var likt vad jag trodde det var - vattenmarmorering! Det är vad det brukar kallas, så jag förstod inte först vad du menade med Batiknaglar. ;P

sv: Massor av Pokémonkort hade jag! :D

linnea^^ sa...

Sv: tack^^
Det är ju för snälla personer som dins skull man skriver, inte för de som kollar in snabbt och skriver nåt dumt för att må bättre :S

kram<3

- Alexandra! sa...

sv: Tack så mycket! :D

Åh okej, då förstår jag namnet. :)