måndag 10 maj 2010

Mån10Maj-Jacka

~[det färdiga resultatet]~

8 kommentarer:

Anonym sa...

Å den blev så snyyygg!!!

Men e de en jacka eller en tjocktröja?????

ps. Den ser über mysig coh gossig ut, viilll ha!

roxanne sa...

Wow!! Jag gillar :)

eeemmaaa sa...

sv: haha nejnej :D
klarar mej, de va nog jobbigt att gå igenom min garderob^^


http://emmalindqviist.blogg.se
HJÄLP MEJ, säg vad du tycker !
äru snäll :D

Felicia sa...

OOOUFF!!!!,.. den blev ju jätte bra,. riktig linneastyle,.. lite nostalgi när jag ser allt du gör, minns du solveig och målarkurserna? :D vårat träd sitter fortfarande på min mosters väg :D..saknar den tiden lite :( :) längelänge sedan!
PUSS OCH KRAM PÅ DIG!!!

lie sa...

sv, Tack så mycket:)

- Alexandra! sa...

Åh, WOW! Tusan så duktig du är! :D

sv: Det tycker jag du ska! Vitlökssalt är grejer det. ;)

Emma sa...

sv: Tack, jag blev faktiskt rätt nöjd med dom ;)

Jättesnygg jacka!!

Ducky sa...

OMG va söööööööööööt! <3