tisdag 25 maj 2010

Tis25Maj-Apu-bloggLogg

Vad har jag gjort i dag? Vi fick in lite nya varor, bland annat lite solglasögon som vi har packar upp, prissat & prövat ^-^ Haha så kul med solglasögon så olika från person till person hur man ser ut i dem. Har även sorterat lådan med kvitton, varit på posten & ståt i kassan.

Nya saker jag lärt mig? Att jag inte passar i solglasögon, haha & att bjuda mer på mig själv.

Hur kan detta hjälpa mig i framtiden? Vet inte riktigt..

Övriga tankar: Vill verkligen inta att praktiken ska ta slut, så underbara och hjärtliga människor som där växer inte på träd.

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

Jag förstår din känsla kring praktiken, jag ville inte heller därifrån - alla var så snälla och roliga, man hade så kul!

- Alexandra! sa...

sv: Tack så mycket! :D

Åh, så härligt! Jag hade önskat mina praktikveckor inte var slut. Nu har jag i och för sig studenten att "se fram emot".. vet inte om jag vill gå ut skolan, kanske ska jag försöka sumpa betygen och gå ett år till? ;)