lördag 27 augusti 2011

Lör27Aug-Body art

Kropps konst i mängder på Sthlm InkBash och Calm`s 3års firande!

~[Bilden är fotograferad av: JP]~

Förmiddagen/dagen spenderade jag tillsammans med Far min på tatuerings mässan, ingen tatuering för någon av oss i år! Ibland räcker inte riktigt pengarna till och själv så befinner jag mig i ett tillstånd då man undanbedes att tatuera sig. Men kul hade vi iaf! Kramades lite med Alex från ANT och pratade lite arbete och utrustning.

Senare på kvällen möte vi upp bror och begav oss till RIVAL, där Calm höll fest för sina kunder och vänner för att fira studions tre existerande år!

Rival (som klassas som ett litet finare ställe, där kostym & slips regel existerar) var fyllt av människor täkta av body art, trasiga jeans, någon med en skateboard på ryggen och folk med horn i pannan! Bara det var en roande faktor som man inte hade velat missa att se! Dock (som jag nämnde tidigare i inlägget) är jag inte riktigt fysiskt i den form jag brukar vara, så efter ett tag tog tröttheten över och jag åkte hem ganska tidigt för att besöka min säng ist! Men dagen/kvällen var lyckad och bara att få träffa Stoffe på festen var värt att gå ditt för, vi har inte träffats på 4år! Men han har fortfarande kvar tatueringen jag gjorde på honom när jag var 14år ^-^

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Sv: Men tack sötunge! :D

Stina sa...

Sv: Hahah, du kan få kartongen om du vill :) Maila mig din adress på obsessivecuteness@gmail.com så kan jag skicka den när jag ätit upp alla skumbollar ^^

Sarah sa...

sv; Hah! Do not touch my mario figurer! :D

JP sa...

sv; tack!