söndag 14 augusti 2011

Sön14Aug-For Sale! Human rights!


~[LillskiitDesign]~

Jag har nu bestämt mig för att sälja tre saker från min egen design. Dessa saker kommer att säljas lite dyrare än vad jag i vanliga fall gör, Andledning är dock att jag beslutat att jag kommer att skänka 50% till Amnesty som arbetar för mänskliga rättigheter!

Nr1: Beskrivning: Handvirkad rosa kjol/väska med gröna hjärtan och space invider på fikan.
Storlek: One size
Pris:300kr eller bud

Nr2:Beskrivning: Gröna utsvängda legging/byxor i stretch tyg med handmålade svarta space invaders figurer
Storlek: XS-S
Pris: 200kr eller bud

Nr3:Beskrivning: Petey Piranha inspererad Fejk töjning, finns i antingen Blå/Lila eller Rosa/Grön
Pris:100kr st eller bud


Vill du hjälpa mig att hjälpa andra? Faller någon av dessa tre varor dig i smaken? Isf Har du nu möjligheten att köpa någon av dessa saker genom att aningen skriva här på bloggen eller kontakta mig vi: Lillskiit@gamil.com


I have now decided to sell three things from my own design.
These items will be sold a little more expensive an what I normally do, reason is that I decided that I will donate 50% to Amnesty who work for human rights!

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

sv: Jaaa, ost+kex+vin = the shit!

evelina sa...

SV: tack så jätte mycket :)de hoppas jag med!

Hoppas du får en superfin måndag!