fredag 11 juni 2010

Fre11Jun-Busshållplats

Vaknade runt 7-8 till morgonen trotts att jag är ledig ^-^ Då alla andra fortfarande susade i kudden tog jag & satte mig vid datorn & tittade runt.

Hittade bland annat dessa busshållplatser från japan, som fick mig att le lite tackvare söt faktorn & gav mig en plötsligt insikt i hur tråkigt Sverige är gällande arkitektur!

Hahah tvilling håller inte alls med mig och tycker att detta är att ta ut gränserna & anser att de busshållplatser vi har duger gott och väl, Men icke om ni frågar mig! Vore det inte en liten extra krydda i vardagen om det var så här söt att vänta på bussen?

3 kommentarer:

maggan sa...

haha det där var första gången jag vann ngt, så jag kan nog relatera lite till ditt lilla ordspråk där jag med ^^

- Alexandra! sa...

Att vi inte har fler såna där lite häftigare saker i Sverige!

lollo sa...

klart sverige är tråkigt. klart det ska va såna där roliga bussh platser