tisdag 1 juni 2010

Tis1Juni-Melon




BlogLogg-APU 2010-05-31
Blogg logg till min mentor angående Apu:n igen då ^-^


Vad har jag gjort i dag?
[igår] Måndag blev de det vanliga, vi städa ordentligt och kollade igenom butiken efter saker som hängts fel osv. I dag kom även en massa nya .couch kläder in i butiken som vi har prismärkt, larmat och hängt ut!

Nya saker jag lärt mig? Hur det där med prismärkning verkligen fungerar. Grundpriset+transporten till butiken, sedan är det moms på det och en summa till så butiken tjänar någonting på att sälja sakerna.

När kan jag ha användning för detta i framtiden? Som jag nämnt förut har jag haft funderingar/drömmar om att starta en egen kläd&smyckes affär där jag kan sälja smycket och kläder jag pysslar ihop & då är ju detta jätte bra att ja någon kunskap om! Så det varken blir för dyrt eller för billigt ^-^ Haha

1 kommentar:

Mia sa...

Så söta :D ska bli spännande att se hur du gör