torsdag 3 juni 2010

Tor3Jun-APU sissta

Sista inlägget angående Praktiken i dag!

Såg nämligen till min förfäran ett meddelande på shoolsoft till morgonen igår att vi på torsdag [idag] skulle komma tillbaka till skolan för att tömma skåpen & lämna in böcker för att sedan vara lediga på fredag då 3:orna springer ut.


Så att säga anser skolan nu plötsligt att jag skulle ha gott min sista praktik dag igår, vilket jag dock inte tänker rätt mig efter. Tihii! jag har haft den uppfattningen att vi skulle ha praktik i fem veckor inte 4&EnHalv. Så efter att ha varit på skolan på förmiddagen i dag begav jag mig till praktiken som vanligt, fast eftermiddag/stängning i stället för öppning.

Även i morgon ska jag ditt som det var planerat från början, Vilket både jag & personalen på butiken verkar lika glada över!

^-^

1 kommentar:

- Alexandra! sa...

Oj, så knasigt det kan bli! ;P