fredag 15 januari 2010

Fre15Jan-Jewels Of India

Hemma och sjuk i dag, tror min kropp gjort lite uppror över att plötsligt tvingas gå upp tidigt igen och sluta sent. Men men, i tisdags träffade jag mammi efter skolan och tittade rean på indiska, kändes som vi handlade upp hela butiken ^-^ Ja fick en virkad rosa/lilla sjal & en rosa klänning med färggrant broderi. Eftersom dom har välj 2 för 1 kampanj så behövde jag inte betala någonting för mina saker eftersom mammi köpte en massa ^-^

Men på tal om Indiska, jag älskar deras Jewels Of India kollektion av designern Preeti S Kapoor. Önskar innerligt att jag vore rik så jag kunde införskaffa dessa färgglada, härligt, välbroderade kläder! Men priset på dem ligger mellan 1295 och 795kr, långt i från min budget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte min stil men du e ju en levande färgkarta så skulle nog passa dig bra =)

- Alexandra! sa...

Jag är faktiskt aldrig inne på Indiska, kanske borde kika in där lite oftare.

sv: Roligt att du tycker det! Mjo, men det blev så långt emellan jag gjorde nya nageldesigner att det tog stopp. Sen startade jag bloggen jag har nu och valde att visa naglarna där istället. :)