lördag 9 januari 2010

Lör9Jan-Bio!

Bio Lördag! Varit och sett Avatar med tvilling och Arre i dag =) Arre den galningen betalade hela kalaset. Jag får lite skuld känslor av sådant, men jag får försöka hitta på ett sätt att betala tillbaka utan att han vägrar ta i mot! Filmen var jätte bra, brukar inte gilla denna typ av filmer men den e helt klart värd att se! Och gud vad jag önska att deras vackra värld och underliga djur fanns irl.Men men, nu ska jag gå hem till pappa och tvilling, Flyttar in där ett tag tills dom lagat värmen i lägenheten. För annars kommer jag garanterat förvandlas till en djupfryst snögrubbe! eller något ^-^

1 kommentar:

- Alexandra! sa...

Nej men åh, så generöst att få allt betalat! Du kanske får bjuda på något Arre vill ha, kanske en godisbit eller så. ;)

Avatar måste jag se!

sv: Jag med! Och lukten från bläcket och allt. :)

Åh, vad bra att du har ett annat alternativ medan dem pular med värmen hos er!