onsdag 27 januari 2010

Ons27Jan-Utmaning!

Såg att min kompis Carro har lagt ut en utmaning som jag tycker är underbar på alla sätt och vis! Den handlar om att utmana sig själv, utsätta sig för en rädsla eller liknande för i alla fall en dag. Tror det är mezzas.blogg.se som lagt ut den från början men lägger in en direkt länk till Carros blog eftersom det trotts allt var där jag upptäckte den, SÅ spana in http://prinsessancarro.blogspot.com/2010/01/utmaning.html för att få veta mer och sprid utmaningen vidare!

Jag har inte kommit på riktigt en vad jag ska sätta upp för utmaning för mig själv..Vet faktiskt inte riktigt om jag behöver det, Eftersom jag lever utefter att sätta upp nya utmaningar för mig själv varje dag! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

o vad kul att du la märken till den, ja det stämmer mezzas.blogg.se
du får berätta sen vilken utmaning du väljer och hur det gick! :D