fredag 22 januari 2010

Fre22Jan-ÄntligenFredag!

Måste börja med att be om ursäkt i fall någon som kollat bloggen tog illa upp av gårdagens inlägg. Den är bara lite på skoj.Fick nämligen en varning av bdb för någon som tittat min sida där hade uppfattat den som stötande..

Men nu till dagen =D Var in på westside evils tattoo i dag igen. Dom hade tyvärr inte plats för mig, lite synd, men kanske var lika bra. Finns en mening med allt. Annars har jag bara vandrat runt i stan med Diana, alltid lika mys att umgås med henne! & Självklart gjode jag av med lite pengar, Haha, men de var så värt det! Köpte en klänning på beyond retro. Jag kunde bara inte gå förbi den utan att köpa den.Klicka&klippa=Bild i nästa inlägg ^-^

3 kommentarer:

Karuro sa...

SV:Jag är avis xd

Karuro sa...

SV:Aa jag vet,det är bara att jag är för lat XD

Transan/Jonas sa...

/Svar/ Vaa fan va koolt :D