fredag 29 januari 2010

Fre29Jan-Bowling

Bowlingen gick relativt bra ^-^ Jag lyckades i alla fall inte med skräck tankarna jag hade föreställt mig innan i alla fall. Dock så tyckte jag det var väldigt jobbigt. Ibland när jag hamnar i pressade situationer inbillar jag mig massa konstiga saker och tänker onödiga tankar. Nästan så jag trodde käglorna kom springande med stora huggtänder när jag stod där & skulle kasta. Haha, så efter att ha kört några gånger lät jag John i klassen ta över. Men nu har jag alltså avklarat enu en jobbig skol aktivitet.
Puss Kram & nyp i rumpan<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att det gick bra som jag skrev i svar på min blogg :D

hehe det där med huggtänder känner ajg igen "/ hatar när det blir så, ibland är det jätte svårt att jaga bort dom.

kram!!
ps. ser fram emot söndag, hmm... fast snöbubben kanske får vänta, det är ganska svårt att göra dessa underbara gubbar i minusgrader, snön faller ju bara isär >.<

Lisa sa...

sv: Oooja! Så du har precis likadana? :) Okej, ja det är frågan... de är ju garanterat inte skapta för att ha ute i -grader! Vi har liksom haft -25 på senaste :p