torsdag 28 januari 2010

Tor28Jan-Godmorgon!

Godmorgon! I natt kom jag i säng runt 2. Haha hade två stiliga killar {tvilling & Pappsen] som knakade på dörren vid ca12 och ville ha varm choklad med ostmackor^-^ Tvilling hade haft bandy match i snöyran,så de såg ut som två frysta blåbär!

MenMen,I dag har jag bara en lektion vid 12.45 Så gott om tid att lata mig lite extra nu på förmiddagen, vilket jag dock inte lyckas med. Har redan hunnit med att vara hos läkaren, på apoteket & i affären.

Det gick bra hos läkaren, har fått nya tillskotts mediciner och min vikt har varit relativt stabil. Jag är, som de flesta tjejer, inte så förtjust i att prata om min vikt. Men vägde 41kg nu i alla fall =D dock lite besviken eftersom jag vägde 41,5kg föra gången så hade hoppats på att i alla fall ha gått upp till 42 under de två månaderna som gott sedan sist. Men bara det att den är relativt stabil är ett tecken på att jag jobbar mig åt rät riktning ^-^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har anorexi?

Nea sa...

Jag tillåter publicering av åvanstående anonyma kommentar bara för att svara på den frågan en gång för alla

[dock tycker jag inte att detta var en fråga, snarare ett påstående]

Men svar NEJ! Jag har inte Anorexi eller liknande sjukdom. Var utsatt för saker i skolmiljön när jag var yngre som gjorde att jag inte klarade av att äta för att jag var för nervös/rädd osv.

Jag har alltid varit jätte smal och skulle aldrig ens tänka tanken att jag är tjock, skulle snarare stå framför spegeln och säga
-Ush, fan vad jag e benig, önskar jag hade lite mer hull.

- Alexandra! sa...

Guu, så länge sen jag åt den kombinationen av mat - ostmackor och O'boy (jag vet att du skrev varm choklad ;P).