fredag 8 januari 2010

Fre8Jan-Stan

Mina två lektioner var inställda. Alltså har jag varit ledig i dag =) Passade på och åka in till stan tillsammans med Tvi-ll-ing som slutade vid 12. Köpte bland annat en rosa mössa med öron,vantar och halsduk i samma,tre i en. Den e helt underbart söt och mysig! Ska försöka få en bild när kameran laddat klart.

Info om mössan om någon skulle vara intresserad:
finns i färgerna Rosa,Svart & röd vad jag såg
198kr från scaramouche [Kornhamnstorg 47 Gamla Stan/Stockholm]


Kawaiidesign.se säljer liknande mössor,deras hemdisa är dock nere till den 10 denna månad

C.U.M har även dom haft ett fåtal av denna mössa, tvivlar dock på att dom har några kvar [Drottninggatan 71 D Stockholm]

3 kommentarer:

Miriam sa...

Sv:Tack så mycket. :D

- Alexandra! sa...

Guu, så skönt att du fick vara ledig!

sv: Aw, du är så snäll du. :)

Jösses, snacka om filtar och grejer i flera lager! Jag gillar svala rum, och lagom varmt under täcket. Ni måste ha det lite jobbigt alltså. =/

Nej, är det sant? Tusan så tufft! Du bara måste visa lampan när den är klar! :D

Catherine sa...

Sv. Tack så mycket! Jag hoppas också snart att dom blir friska.

Sjuk snyggt mössa med halsduk. Det är just en sån som jag har letat efter men tyvärr den jag hittade kosta den typ 400 kr sjuk dyr så därför har jag inte köpt den och nu var jag inte på kawaiidesign.se och kunde inte hitta den =( och det värsta är att jag inte längre bor i sthlm. Men vad ska man göra man kan inte alltid ha tur.

Ha det så bra ;P