måndag 18 januari 2010

Mån18Jan-Pucca

Måndag åt folket! Då var helgen förbi som en blinkning enu en gångSka skriva lite fort tänkte jag, sedan ska jag stupa i sängen innan mina ögon förvandlas till fyrkanter ^-^ Har stort sett suttit framför datorn hela dagen i dag, till och med på tåget från skolan satt jag och knappade på tangenterna som en galning. Men nu är jag i alla fall klar med min spel meny i photoShop, så i morgon ska jag ge den liv i flash. Tummen upp för mig! Men nu ska jag sussa kudde! =D NattiNatti

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

Har du gjort ett eget Puccaspel? :O

sv: Supermysig! Flanellskjortor är bland det skönaste som finns. :)

Ja åh, jag bara måste gå på den när den kommer!

Du får jättegärna lägga upp receptet. :D

Du tar tunnelbanans gröna linje till Svedmyra, där ligger BEA. :)

Self Destruct sa...

sv: tack.. jag försöker.